MINISTRY OF ELECTRIC POWER

Breaking News :

Administration Department


စီမံခန့်ခွဲရေးဌာန၏ လုပ်ငန်းတာဝန်များ

၁။      စီမံရေးရာနှင့် ပတ်သက်သည့် မူဝါဒများ၊ နည်းဥပဒေများ၊ ညွှန်ကြားချက်များကို ထိန်းသိမ်း ခြင်း၊ ညွှန်ကြားချက်များထုတ်ပြန်ခြင်း၊

၂။      ဝန်ထမ်းများလိုက်နာရန် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများ ရေးဆွဲထုတ်ပြန်ခြင်း၊

၃။      ဝန်ထမ်းများအသစ်ခန့်ထားခြင်း၊ ပြောင်းရွှေ့နေရာချထားခြင်း၊ ရာထူးတိုးမြှင့်ပေးခြင်း၊ အငြိမ်းစားယူမည့်ဝန်ထမ်းများအား ပင်စင်ကိစ္စဆောင်ရွက်ပေးခြင်း၊ နှစ်တိုးခံစားခွင့်ပေးခြင်း၊   အလုပ်သမားလျော်ကြေးငွေများ ရရှိရေးဆောင်ရွက်ခြင်း၊ သက်သာချောင်ချ

ရေးကိစ္စများ ဆောင်ရွက်ပေးခြင်း၊

၄။      ဝန်ထမ်းများ၏ခွင့်ခံစားစေခြင်း၊ နယ်ကျော်ခရီးသွားလာခြင်း ကိစ္စရပ်များဆောင်ရွက်ခြင်း၊

၅။      လုပ်ငန်းညှိနှိုင်းအဖွဲ့ကိစ္စရပ်များအတွက် အစည်းအဝေးကျင်းပခြင်း၊ အမှုတွဲများထိန်းသိမ်းခြင်း၊

၆။      ဝန်ထမ်းများ၏ ကိုယ်ရေးမှတ်တမ်းများ ပြုစုခြင်း၊ ဖြည့်စွက်ခြင်း၊ ထိန်းသိမ်းခြင်း၊

၇။      ပြည်တွင်းသင်တန်းများအတွက် ရွေးချယ်စေလွှတ်ခြင်း၊

၈။      ပြည်ပသင်တန်း နိုင်ငံခြားပညာတော်သင်၊ ပြည်ပလေ့လာရေးခရီးများအတွက် အဆိုပြုတင်ပြခြင်း၊

၉။      နိုင်ငံခြားသား ဗီဇာကိစ္စများ၊ ပြည်တွင်းနေထိုင်မှုကိစ္စများ ဆောင်ရွက်ခြင်း၊

၁၀။    နိုင်ငံတော်မှချီးမြှင့်သည့် ဘွဲ့ထူး၊ ဂုဏ်ထူးများအတွက်စိစစ်ခြင်း၊ ထောက်ခံတင်ပြခြင်း၊ ချီးမြှင့်ခြင်း၊

၁၁။    မီးဘေးကာကွယ်ရေးအတွက် ညွှန်ကြားချက်များ ထုတ်ပြန်ခြင်း၊ လုံခြုံရေး၊ စည်းကမ်း ထိန်းသိမ်းရေးကိစ္စဆောင်ရွက်ခြင်း၊

၁၂။    ဝန်ထမ်းများအား စည်းကမ်းထိန်းသိမ်းရေး လက်စွဲပါအတိုင်း အရေးယူဆောင်ရွက်ခြင်း၊

၁၃။    ပုံသေပိုင်စာရင်းများအားလုံး စာရင်းပြုစုခြင်း၊ ထိန်းသိမ်းထားရှိခြင်း၊ မှန်ကန်မှုရှိ/မရှိ နှစ်စဉ် စိစစ်ခြင်း၊

၁၄။    လေလံတင်ရောင်းချနိုင်ရေး စီစဉ်ဆောင်ရွက်ခြင်း၊

၁၅။    ဦးဆောင်ညွှန်ကြားရေးမှူး၏ 

ညွှန်ကြားချက်များနှင့်အညီ အကောင်အထည်ဖော်ခြင်း၊ တာဝန် ခံခြင်း၊

၁၆။    ဝန်ထမ်းဖွဲ့စည်းပုံများ စိစစ်ခြင်း၊ အသစ်ရေးဆွဲခြင်း၊

ဖွဲ့စည်းပုံ>>>