၁။ ဝန်ထမ်းအင်အားရေးဆွဲပြုစုခြင်း။
၂။ ဝန်ထမ်းသစ်များရွေးချယ်ဖြည့်တင်း/ခန့်အပ်ခြင်း။
၃။ လုပ်ငန်းဖွဲ့စည်းပုံပြုစုခြင်း။
၄။ ဝန်ထမ်းများရာထူးတိုးမြှင့်/ဌာနပြောင်းရွှေ့/ပင်စင်အကျိုးခံစားခွင့်များကိုဆောင်ရွက်ခြင်း။
၅။ နိုင်ငံ့ဝန်ထမ်းနည်းဥပဒေများအရ ဝန်ထမ်းများအားအပြစ်ပေး/အရေးယူခြင်း၊စည်းကမ်းထိန်းသိမ်းခြင်း။
၆။ ဝန်ထမ်းရေးရာကိစ္စများကို စီမံခန့်ခွဲရေးကော်မတီအစည်းအဝေးသို့ တင်ပြဆောင်ရွက်ခြင်း။
၇။ ဝန်ထမ်းများ၏သာရေး၊နာရေး၊ သက်သာချောင်ချိရေးကိစ္စများဆောင်ရွက်ခြင်း။
၈။ ပြည်တွင်း/ပြည်ပသင်တန်းများ/ဌာနတွင်းသင်တန်းများကိစ္စများဆောင်ရွက်ခြင်း။
၉။ ဝန်ထမ်းများ၏ခွင့်မှတ်တမ်းများနှင့် ဝန်ထမ်းများ၏ ကိုယ်ရေးမှတ်တမ်းများပြုစုထိန်းသိမ်းခြင်း။
၁၀။ ရုံးချုပ်ဝန်ထမ်းများ၏လုပ်ခ/လစာ/စရိတ်ကိစ္စဆောင်ရွက်ခြင်း။
၁၁။ နိုင်ငံတော်မှဝန်ထမ်းများအတွက် ချီးမြှင့်သောဘွဲ့ထူး၊ဂုဏ်ထူးများကိစ္စဆောင်ရွက်ခြင်း။
၁၂။ လုံခြုံရေး၊မီးဘေးညွှန်ကြားချက်များအခါအားလျော်စွာထုတ်ပြန်ခြင်း။
၁၃။ ရုံးစာဝင်/စာထွက်များလက်ခံဆောင်ရွက်ရန်အတွက် ဗဟိုစာဝင်/စာထွက်ဌာန ထားရှိ ဆောင်ရွက်ခြင်း။
၁၄။ လူမှုဖူလုံရေးကိစ္စဆောင်ရွက်ခြင်းနှင် အထွေထွေကိစ္စရပ်များဆောင်ရွက်ခြင်း။